Yükleniyor...
Bilim-Teknoloji-Toplum (BTT) Yaklaşımı, öğrencinin bilimsel düşünme becerilerini, teknolojik üretkenliğini ve toplumsal sorumluluk bilinciyle bütünleştirmeyi hedefleyen çok yönlü bir öğrenme yaklaşımıdır.
BiKEM'in bu alandaki temel amacı, öğrencinin bilgiyi yalnızca ezberlemesi değil; bilimsel süreçleri anlayarak, sorgulayan, üreten ve topluma katkı sunan bir birey hâline gelmesidir.
Disiplinlerarası düşünmeyi ve toplum odaklı proje geliştirme becerisini teşvik eden çalıştaylar, öğrencilerin bilgiyi farklı perspektiflerden değerlendirmesini sağlar.
Yapılandırılmış yaklaşımlarla öğrencinin çok boyutlu düşünmesini ve ekip içinde çözüm üretmesini destekleyen model, problem çözme becerilerini geliştir.
Proje tabanlı uygulamalar, BTT yaklaşımının pratiğe dönüşerek sahada ete kemiğe bürünmesini sağlar. Öğrenci, bilgiyi sadece laboratuvarda değil; hayatın içinde sınar, geliştirir ve dönüştürür.
BiKEM'de BTT, sadece teknoloji üretimini değil; insanlık faydasına yönelmiş, anlam ve sorumluluk taşıyan bilimsel üretimi esas alır. Eğitim, böylece teori ile pratiği, birey ile toplumu, düşünce ile eylemi birleştiren bir bütün hâline gelir.
Bilimsel düşünce ve teknolojik üretkenliği toplumsal sorumluluğa dönüştüren eğitim anlayışımızla tanışın.